Hisse devri oluyor galiba ama tapu olunca şuan %3 idi ama %4 oldu galiba tekrar.
Ama arkadaşların dediği gibi, xxxx kardeş varsa hepsinin rızası olsun ilerde olmaz demeyin, olur, sorun çıkar.