Merhabalar,
24.00 -05.00 arası bakım olacak, sitelere erişim olmayacak şeklinde mail geldi. Saat neredeyse 9 oldu hala erişim yok. Mesai saati dışında olduğumuz için telefondan arayamıyorum, destek talebi açamıyorum. Maillerime uzun süredir yanıt alamıyorum. Ciddi bir trafik kaybı yaşamadan çözüme ulaşmak istiyorum.