muhammedsansal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka birine ait ise eğer etik değil bence.
Hesap şuan başkasında evet ama 2 yıldır kullanılmadığı için istiyorum. Zaten kullanılan bir hesap olsa böyle bir istek yapmam dediğiniz gibi etik olmazdı.