Merhabalar,

2 adet mülk alacağım üstüme. Babam tarafımdan bana devredilecek.

Birisi toprak tapulu daire

Birisi ne toprak, ne normal tapulu daire. Yıllardır oturduğumuz, vergisini ödediğimiz dairemiz. Babamın üstüne o da.

Ne gibi işlemler gerekiyor, ne kadarlık masrafı olur?

Teşekkürler.