the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık Hocam. Başlangıç için mükemmel. Orantı sorunlarını da düzeltirseniz daha iyi görünecektir. Normal bir sokak lambasının çubuğu daha uzun, alt kısmı ise daha küçük olur. Örnek:

Yorumlarınız için teşekkürler hocam. Örnek aldığım lamba o şekilde görünüyordu elbette oran ve göz hatalarım vardır bunları çalışarak düzeltebilirim inşallah 🤲☺

aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinize sağlık hoş görünüyor ilk deneyime göre gayet iyi
Çok teşekkür ederim hocam.