OmerDemirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Kullanıcı kazanacağım derken 10 düşman edineceksiniz. Basit denklem.
Tamam ozaman sizin düşünsenize göre bu projeyi sonlandıralim.

Kullanıcı mağduriyetleri devam etsin, firmalar istedikleri fiyatları web sitelerine eklesinler,

Belirli bir fiyat skalası olmasın

Hatta ve hatta cumhurbaşkanlığı iletişim başkanlığından projemiz için onay geldiği zaman size yönlendirelim.

Bu projemizi yapmamızı, mağduriyetlerin önlenmesini bu vatandaş istemiyormuş diyelim, bu sorumluluğu kabul ediyormusunuz?

Neye göre kime göre düşman kazanacağız?

Sizce Mağduriyet yaşayan kişi sayısı 1 kişimi?