Besiktasliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar. Benim o şekil masraflarım yok. konuda da belirttim 2 defa denerim olmaz ise kesintisiz iade. arzu ederseniz 3. defa da denerim olmaz ise yine iade kesintisiz şekilde. 4. onayı parayı hibe etseniz de denemem.
daha önce bende adsense onay için pek çok kişi ile anlaştım. alan oldu alamayan oldu. paramı peşin verdim ya da yarı yarıya verdim. onay alamayan paramı iade etti. alanın tamamladım. arzu ederseniz 15 domain için yarısı peşin kalanı iş bitiminde olmak şartıyla çalışabiliriz.
Benim ticaret ahlakımda ückağıtçılık yok hocam. Sütten dili yanmış biri olarak kusura bakma. Mezardan dedem de çıkıp gelse artık güvenilmiyor kimseye. Sende kendince haklısın diyecek birşeyim yok