LEm sağlık sigortası yüksek diye yurtdışı düşmanlığı mı yapıyoruz burada

bakın işinize gücünüze. gidin asgari maaşla çalışın bakalım ne oluyor

ben Amerikan müşterilerimin dediğini diyorum siz ingiliz muhiplerinden dinlediklerinizi getiriyorsunuz...

bu arada yurtdışı şubemiz var. bekleriz
Hocam 6 Ulke de ticaret yapiyorum ve sik sik da gidiyorum. Ama sizin kadar kulaktan duyma sallayan bir insan gormedim.
9k$ teklif almissiniz ki bence almadiniz. Cok rahat bir sekilde iyi bir evde gecinirsiniz.
Avrupa"da ortalma gecim ucreti 2500 euro abd ise 2000 dolar.
Saglik sigortasi 2k dolar dediniz ya gercekten cok guldum. Aylik 2k dolar hocam sizin kafaniz cok iyiymis