Kaynak : Ben

Şaka bir yana konudan anladığım kadarıyla herkesin bir yurtdışı düşmanlığı var, bunlara en son hangi partiye oy verdiniz diye sormuyorum bile.
Hayatında yurtdışına çıkmamış, insanlar burda geliyor kanada hakkında sadece youtubede izlediği bir kaç ampül fanatiği insandan öğrendiği bilgilerle atıp tutuyor.
Arkadaşlar gözünüzü açın, etrafa bakın, sorgulayın, yurtdışındaki alım gücü ile Türkiye'deki çok farklı, yurtdışındaki adamlar sizi kıskanmıyor, halinize acıyor.
LEm sağlık sigortası yüksek diye yurtdışı düşmanlığı mı yapıyoruz burada

bakın işinize gücünüze. gidin asgari maaşla çalışın bakalım ne oluyor

ben Amerikan müşterilerimin dediğini diyorum siz ingiliz muhiplerinden dinlediklerinizi getiriyorsunuz...

bu arada yurtdışı şubemiz var. bekleriz