Geçmiş olsun. Ben domain onayi alabilmek için uğraşıyorum.
Bir çok kişi bu işle ilgileniyor. Sonuç hüsran fakat bazı yerlerde okuduğuma göre adsense hesaplarını arada dinlendirerek bu sknti minimuma iniyormus.
Tekrar geçmiş olsun