Değer kaybı için dava da acin
Geçmiş olsun hocam. Cana geleceğine mala gelsin derler. Arkadaşın dediği gibi değer kaybı için dava aç mutlaka. Ayrıca tutanaktaki yazılanla kamera kayıtları eşleştiği anda sen de avukatına danış karşı dava açılıyorsa mutlaka aç.