Geçmiş olsun. Nedense hep kadın şoförlerde bu sorun oluyor.
Hayatımda 3 kez kaza yaptım, bu üçünde de kadın şoförler tarafından çarpıldım.
Ve bu üç kazanında ilk tutanak sonuçlarında %100 ben haklı çıktım, sonra itiraz ettiler, süreci uzattılar. Sonuç değişmedi ama, beklemiş olduk.
Muhtemelen kocalarına yalan söylüyorlar, yada kocaları bunları gazlıyor itiraz et alırız vs. gibi.