Taahhüt ettikleri tarihte,ne arabası ya? tavrında olacaklarından eminim.Bunları tartışıp,yorulmaya bile gerek yok.

Tabii umarım yanılırım,seri üretime geçer mahçup olurum ancak çok uzak ihtimal.