GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu sizin mi yoksa hosting mi kullanıyorsunuz ?
vps kullanıyorum hocam. ilgihost tan almıştım ve çok yavaş. contabo ya geçmeyi düşünüyorum. acaba pleskten pleske de videonuz varmı?