Aklıma geldi, bir kedi düşünün. En boy yükseklik derken kargoya versen de 1 kilo falan gelse bu kedi 20 desiden aşağı gitmez kargoyla.
Bu millet sokakların kedisini alıp evde besliyor mesela.
Evde kedi besleyenlere sokak kedisini alıkoyma vergisi getirip, zorla kediyi sokaktan alıkoyma cezası ödeterek aynı kediyi sokağa bırakırsa yok canım daha neler vergisi ödeme zorunluluğu da gelmeli.