elektrikli otomobil işi sıkıntı.
batarya vestel üretecek dendi ama vestel daha kalem pil üretemiyor. yüksek ihtimal panasonic bataryasını satın alacaklar onun patenti üzerinden ilerleyecekler.
aracın elektrik motoru yine üretilmedi prototipi dahi ortada yok oda satın alınacak.
otonom sürüş için tek kelime edilmiyor onu es geçiyorum otonom sürüş lafta şuan için.
sarj istasyonu kısmı en kolayı asıl sıkıntı şebekede oluşacak yük 175.000 otomobili sarj etmek mesele yazın millet klimaya abanıyor enerji kesiliyor otomobil şarj edilmeye kalktık mı düşünemiyorum bile.
elektrik alt yapısına şimdiden başlanmalıydı.
elektrikli otomobil içten yanmalı otomobillere göre çok daha kolay ama otonom sürüşlü otomobil çok büyük iş.
allah yardım etsin vatana millete. umarım hayırlı olur ve üretilir