paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim cümlemizin yar ve yardımcısı olsun.


PM gönderdim hocam. İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim.
Araya kaynamaması için bakmıyorum PM'ye yarın sabah dönüş yapacağım size. İyi akşamlar.