Şarj istasyonunu özel sektör zaten yaygınlaştırıyor artık bir çok avm ve otoparkta ücretli şarj otomatı mevcut, Yererki araç tutsun, 2 yılda her yer servis dolar. Tüm dünya dizel ve benzinden vazgeçmek icin somut adımlar atmaya başlamışken gerçekten benzinli araç üretmek istemek Webmaster Platformundaki birine yakışmadı, zira sizin işiniz gereği daha ileri görüşlü olmanız gerekirdi.