6S Plus öneririm hocam. Ben kullanıyorum ve çok memnunum ama 7 Plus alırsanız da hiçbir şey diyemem. Ayrıca R10'a konu açmayı becerebiliyorsanız İphone'yi hayli hayli kullanırsınız. Ben de ilk başlarda biraz sorun yaşadım ama 3-5 güne alışıyor insan.