Elimde 6 Plus 16GB var. Satmayı düşünüyorum. Android hiç kullanmadım. 3GS - 5 - 6 Plus - şimdide min. 8 plus gibi bir model alarak 4. iphonemi almayı düşünüyorum. Eğer bütçen varsa bence minimum 8 Plus almalısın.
arasındaki farkı çok mu peki 7 plus 8 plus ın hocam incelemedim çünkü 8 plus ı ama çok tutulan telefonlar 6s plus 7 plus mış