Elimde 6 Plus 16GB var. Satmayı düşünüyorum. Android hiç kullanmadım. 3GS - 5 - 6 Plus - şimdide min. 8 plus gibi bir model alarak 4. iphonemi almayı düşünüyorum. Eğer bütçen varsa bence minimum 8 Plus almalısın.