Güzel fikirlerin ve aydınlatıcı görüşlerin için içten teşekkür ederim. Ben olaya biraz kendi açımdan yaklaştım. Herkesin bakış açısı farklı olabilir. Sonuçta tartışmak bunun için var. Siz gibi insanlar ile her zaman tartışma yaparım. Fikirlerin güzel ve anlamlı. Teşekkür ederim.