konuda ilk mesajda aslında başvuru yaptığımı belirtmiştim yani başvuruyla ilgili bir sıkıntı yok sadece kura çekiminde hane halkı gelirinin hangisi olarak ele alınacağını bilmiyordum teşekkür ederim