goldmund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adiyaman tutunu herhangi bir kimyasal islem gormuyor hocam. tarladan toplaniyor, kurutuluyor ve makinelerde ince sekilde dograniyor. ayrica adiyaman tutununun tadi dogal olarak agir. paket olarak aldiginiz sigaralarin tadinin yumusatilmasi icin kimyasal kullaniliyor. birde bu acidan degerlendirmenizi rica ediyorum.
Zirai ilaç tarım ilacı ne kadar sağlıkli, tütüne bunlar enjekte edilir. Bayada işlem görür.

BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memleketim olduğundan biliyorum tütünü, üstte arkadaşın dediği gibi normal olarak ağır olduğu için bu şekilde sonuç çıkması normal. Ama normal sigaralara göre daha kaliteli ve ucuz.
Ucuz ve kaliteli olması birşeyi değiştirmez, katran oranı fazla , akciğer kanserine neden olan en büyük faktör katrandir

Birebir deneyebilirsiniz