Merhabalar, çalışma mantığı nedir acaba?
Kontrolleri ne sıklıkla ve hangi yöntem ile kontrol ediyor bilgi rica edebilir miyim?
Teşekkürler, iyi çalışmalar.
Kontroller anlık olarak yapılmaktadır. Programı koruma amaçlı mantığını açıklamam maalesef mümkün değildir.