katılıyorum hocam size o değilde garantide atm para yatırırken işlem ücreti 25 tl aldı içim gitti
Ömrü hayatımda rast geldiğim tüm insan evlatlarına her daim telkinde bulunuyorum Garanti Bankası'ndan kesinlikle uzak durun diye... Sevap işlemiş gibi hissediyorum kendimi.