BakalimBilelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya arkadaş, babam emekli ve kredi çekecek. Maaşı da lanet olsun ki en nefret ettiğim ve en tüketiciyi düşünmez bankalardan biri olan Garanti Bankası'ında.

Dolayısıyla faizi en düşük seyreden vakıf ya da ziraatten kredi çekmesini istedim. O bankalar da; yok efendim sigortalı çalışan olması, geliri olması ya da kendilerinin maaş müşterisi olması gerekirmiş. Bundan ötürü kredi vermiyorlar.

Olcak iş değil ya. Bu bankalar gerçekten de çıldırtır insanı. Lanet gitsin deyip garantiden kredi çekse babam, %1,54 gibi muazzam(çüşşşş) denecek bir faiz oranı var.
Vakif ziraat felan bunlar ancak yandas kesime cok dusuk faizle kredi verir senin benim parami. Ben baska birsey demiyorum.