Gregor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gif'e çevirme kısmında bir hata oluyor sanırım o zaman, çevirdiğiniz programdaki seçenekler nasıl "Transparency" falan gibi bi ibare yok mu acaba
Direk tarayıcı üzerinden çeviriyorum