TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızılay'daki yargıtay binasına aştiden ankaray ile direk geçebilirsin hocam. Kızılayda inip 2 3 dk lık bir yürüyüşle ulaşırsın.
Ankaray normal ücret geçerli mi kartım vs yokta.