Burası destek forumundan ziyade bir ticarethane. İş yaptıracaksanız biraz elinizi cebinize atmanız gerekir. He atmıyacaksanızda sabırla yardım bekleyeceksiniz. Özetle sitem etmeye hakkınız yok ki kimse size yardım etmek zorunda da değil. Bence hatalı algınızı bir düzeltin. Sonra zaten yardım edecek birileri çıkacaktır.