Yardım edecek kişi zaten yardım edecektir, ısrar etmenin bir lüzumu yok hocam. İyi çalışmalar dilerim...
gereksiz yorum yapayın arkadaşımız her paylaşımda sizin olumsuz yorumlarınız okumak zorunda değilim lütfen gereksiz yorum yaparak insanları bakış acısında olumsuz etki etmeyin. Ticaret puanız da dolayı olumsuz rapor da dolayı size herhangi bir iş için olumlu bakmadığımı baştan ifade ettim. Ve burada her konun da sürekli rahatsız edici yorumlarınız yardım almak isterken bana olumsuz etik ediyor. Siz bu konunda uyarıyorum önce ticaret puanız daki eksikliği düzeltmenizi öneriyorum her yere yetişmeden önce burada başlayın iyi çalışmalar dilerim