profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baktım hocam, teşekkür ederim. siz kullanmış mıydınız acaba daha önceden bu kursu .?
Maalesef. Ben yıllar önce İngilizcemi geliştirdim. Amerika'ya vs ggiderek de pratiğimi ilerlettim. Yardımcı olabilmek için Udemy'deki kurslara bakıp attım linki.