rockcyp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Hizmet aldığım sunucu.com Comnet veri merkezinde barınıyor. Uzun süredir VDS kullanıyorum. İçerisinde oyun sunucusu var gerçekten ping değerleri çok iyi tabiki burada almış olduğum hizmet de firmanın da payı var ama neticede altyapıyı sağlayan Comnet veri merkezinin de hakkını yememek lazım. ve geçenlerde Comnet adınıa bi kaç konu açılmıştı R10'da gerçekten görünce üzültmüştüm aynı veri merkezinden hizmet almamıza rağman ben herhangi bir sıkıntı yaşamıyorken karşı tarafın kendi içerisinde yaşadığı sorunu Comnete suç atması gerçekten üzücü.
Merhabalar,

Öneriniz için teşekkür ederim.

İyi akşamlar.