PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adwords için biz birşey ödemiyoruz doğru mu?
NeverForgetMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de sizin anladığınız gibi anladım. Yanıtbekliyorum
Merhabalar.

Evet adwords için ödeme yapmıyorsunuz.