Klasik cevap: doğru şekilde kullandığın sürece yararlıdır. Genelde hep iş gücü işsizlikten bahsedilir. Yapay zeka sayesinde, daha az maliyetle daha çok iş yapabiliyorsa şirketler. O işte çalışan insan gücünü işten çıkarmak yerine Hizmet* bölümünde görevlendirse bir şey kaybetmez. Kardan zarar etmiş olur. Bu kadarda aç gözlü olunmaz. İnsanların işini robotlar alıyor filan falan. Hala robotların yapamayacağı bir çok hizmet var. İnsanlık adına, ağır işleri yapay zekaya bırakıp, insanları hizmet için kullansak mutlu mesut yaşarız.