haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam9 ile çalışıyorum, adsense reklamlarını yayınlıyorlar aynı şekilde. Gelir de adsense gibi.
kayit sirasinda nedense adreact diye bir siteye yonlendirdi. normal mi?