resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
destek talebi açmadınız mı?





Sipariş numarasını alıp destek talebi açın iade isteyin veya domaini talep edin.
Her gün açıyorum hocam, pes ettim artık.