XS ile X arasında hiçbir fark yok. Benim X'im su geçirdiği için çöp oldu o yüzden yeni çıkan son telefon olan XS'i aldım ve X'in kabını takıp kullanmaya başladım. Aynı eski telefonumu kullanıyormuşum gibi. En azından bir değişiklik istiyorsanız ve bütçeniz yetiyorsa 11 pro alın bence.
O kadar para vermeyi düşünmüyorum hocam.
11 ile xs arasında kaldım gibi, fiyatları yakın olduğu için.