Epey araştırdıktan sonra robot.txt ayarlarını o şekilde yaptım search console üzerinden göndermedikçe index almadı maalesef.
Normalde bir blogger sitesinden robot.txt ayarlamanıza gerek yoktur. Eğer kendiniz değişiklik falan yapmak istemiyorsanız. Bence direk robot.txt i kaldırın ve yeni bir sitemap gönderin