Tahtakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dune kadar burada balıkçı yoktu yazımı tam okuduysanız yeni biryeri daha işgal ediyorlar. Ayrıca istanbul 40 50 kişinin sadece hobi alanı veya tapulu mali değil. Attigim resim günceldir burada hiç balık tutan olmazdı. Karaköy eminönü köprüsü alıştık ama tarihi yarım adanın tamamı sadece balık tutanlar için olamaz. Arkalarında duran insanlar içinde tehlikeli oltanın ucunu savuruyorlar hem tehlikeli hem herkesin yerini saatlerce gasp ediyorlar
Rahatsız oluyorsanız şikayet edebilirsiniz. Ama "İstanbul 40-50 kişinin tapulu malı değil" sözünüzü beğendim.