turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigara içilmez yazan yerde sigara içenleri şikayet edebilirsiniz. Onun haricinde balıkçılara ben karşı değilim. İstanbul'un eski zamanlarına da bakın balıkçılar yine aynı yerlerinde. İnsanlar denizi görüyor, az kenara kaysa yine görür ama bazıları da sırf o balıkçılarında yer aldığı manzarayı izlemeyi seviyor. Bu kadar her şeyi kötülemeyin, "güzel bakın" güzel görün.
Hocam dune kadar burada balıkçı yoktu yazımı tam okuduysanız yeni biryeri daha işgal ediyorlar. Ayrıca istanbul 40 50 kişinin sadece hobi alanı veya tapulu mali değil. Attigim resim günceldir burada hiç balık tutan olmazdı. Karaköy eminönü köprüsü alıştık ama tarihi yarım adanın tamamı sadece balık tutanlar için olamaz. Arkalarında duran insanlar içinde tehlikeli oltanın ucunu savuruyorlar hem tehlikeli hem herkesin yerini saatlerce gasp ediyorlar. Nereye az kenera kayacaklar budo iskelesinden başlıyor köprü ayağına kadar yeni bir yer işgal etmişler oturma yerlerine eşyalarını indirmişler hocam boş boşuna savunma olmaz. Sigara içen biri olduğunuz aşikar ben yasak olan yerlerde içen insanlardan bahsediyorum uyarıp şikayet ediyorum. Hangisi ile kaç defa uğraşacam güzel bakın guzel görün değil. Güzel bırak güzel görelim .Ben sadece insanları rahatsız eden yasağa uymayan çevreyi kirleten insanları hedef aldım. Hobisi uğruna bencillik edip keyfine bakan insanları hedef aldım lütfen üstünüze alınmayın