anladım teşekkür ederim bilgiler için devlet kimse iş yapmasın diye uğraşıyor sanırım gene
Aslında şartları daha da zorlaştırmaya çalışıyoruz,
Banka teminatının 7.000 TL (Turizm kanunu ile 40 yıl önce belirlenmiş ve öyle kalmış) olması çok komik mesela, mağdur olduğunuzda mağduriyetinizin giderilmesi için oluşturulmuş bir yapı teminat.
En basit acentanın bile, en kötü şartlarda 1 milyon TL ciro ürettiği bir sektörde, teminatın 1.5 milyon TL + yıllık artış olması için çabalıyoruz. Hem yurt içi hem de yurt dışı tamamen hizmete dayalı, standartı olmayan ve sağlanamayacak bir sektörde elini kolunu sallayan ve 60 bin TL'si olan acenta kurmamalı. Sonra acente otele para ödememiş, batmış kaçmış, otel anlatıldığı gibi değildi, uçağımız yalan olmuş, Allah korusun bir sağlık/ölüm problemi yaşadığınızda sigortamız yatırılmamış.. v.b. şikayet konularında hem yurt içi kendi vatandaşımız mağdur oluyor, hem de turizm gibi tamamen reklama dayalı sektörde ülke imajımız yerle bir oluyor.