Exgoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence düşünmeden DGN tercih edin derim. Uzun süre sunucularımı barındırdım ve Dağhan bey de işini hakkıyla yapan çok değerli birisi. İllaki her verimerkezinde çeşitli teknik problemler olacaktır fakat DGN bu problemlere hem çok hızlı çözüm üretebiliyor hem de gerçekten güçlü bir altyapıya sahip.
Öneriniz için teşekkür ederiz, her öneriyi göz önünde bulundurup ona göre seçim yapacağız.
İyi çalışmalar.