Tc63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim cevap veren arkadaşa sormuş sana ne oluyor da saçma bir üslupla uyarıyorsun ? Yemin ederim garipsiniz! Bazen senin gibileri gördükçe yazma gereği duyuyorum.
tebrik mi edeyim ? sana ne oluyor anlamadım