theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baska ihtimal yok zaten adamin zarari yok 10tl satsane satmasa ne
Hiç sanmam çalıntı bakiyeleri farklı şekillerde satabiliyorlar neden 10 tl lisans satıp %25 ini aracı satış sitesine versinler. Farklı bir yöntemi var ama nedir bilemiyoruz tabi.