kardeşim 1995 yılından beri internet alemindeyim. Ve hiç null w.a.r.e.z kullanmadım ona rağmen 4 tane forum sitem 1 tane wordpress sitem bir tane de toplist sitem hacklendi. Ve yedekleme yapmadığımdan kaybettim. Bunca acı tecrübeler null ya da w.a.r.e.z sistemler değil açık kaynak kodlu sistemler mybb olsun smf olsun wordpress olsun vs sistemlerin açıkları yüzünden oldu. O yüzden en son projem olan bebekforum’u şansa bırakmamak için lisanslı ve sağlam bir hostingde lisanslı eklentilerle çalıştırıyorum. O kadar emek para alınteri çalışma boşa gitmesin. Eğer w.a.r.e.z ya da null bir xenforo da olsaydım. Hack edilmiştim ya da daha bir sürü şey başıma gelmişti. W.a.r.e.z sistemleri çok iyi biliyorum. Kurmuşluğum vardır.! Ayrıca gördüğüm kadarıyla Bir çok şikayet w.a.r.e.z sistemlerden ya da eklentilerden kaynaklanan Google banlarındandır.

Ben işimi şansa bırakmamak için dünyanın en güvenli yazılımı (Bilinen hiç bir açığı yok teyitli size de ispat edebilirim) lisanslı xenforo ve eklenti, temalarıyla Projemi oluşturdum.

Aynı söylediklerim pc ya da windows lisansları için de geçerlidir.