o kadın milli piyango idaresi noteri o ödülü o teslim ediyor diğer taraftaki de banka avukatı. şahıs kendisi almadı. banka aracılığıyla teslim aldı. eğer doğru şeyden bahsediyorsak o olay bu şekilde.
sence neden sevindi? ödülü kameralar önünde kendisi vereceği için mi onu mu öğrendi acaba tam o anda?