teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O öyle olmuyor işte. Bende 2 vestel üretimi var. Regal çok kötü. Hitachi çok iyi. Üretici aynı diye her üründe aynı kalite ve özellikte malzeme kullanılmıyor. Denedik ki biliyoruz.
Model farklılığı varsa uymaz. Parçalar ben elektronikçiyim istemediğiniz kadar tv tamiratı yaptım