kartlar aynı hocam

elinizdeki tvye vestel yazılımı yükleyeyim tv vestel olsun

Sadece led ve pael farklılkları oluyor vestel le
O öyle olmuyor işte. Bende 2 vestel üretimi var. Regal çok kötü. Hitachi çok iyi. Üretici aynı diye her üründe aynı kalite ve özellikte malzeme kullanılmıyor. Denedik ki biliyoruz.