Valla hocam şifremi unuttum diyorum kullanıcı adını yazıyorum yine aynısını diyor. Ben hesabi dondurmadim direk sildim o yüzden sanırım. Oneriniz varsa değerlendirebilirim hocam.
şifre unuttuğunuz zamada kullanıcı bulunamadı hatası alırsınız oda normal
Valla hocam şifremi unuttum diyorum kullanıcı adını yazıyorum yine aynısını diyor. Ben hesabi dondurmadim direk sildim o yüzden sanırım. Oneriniz varsa değerlendirebilirim hocam.
yani kapanan hesabın şifresini yenileyemezsiniz kullanıcı bulunamadı der sadece doğru şifreyi bulunca kapandı uyarısı alırsınız